A Titkos Torkos

kóstolok, torkoskodok, okoskodok

Főztem!
Lecsós, babos, rizses egytálételt marhahússal

Az úgy volt, hogy időm is volt, pénzem is és kedvem is. Ritka az ilyen konstelláció, mint vegyes halászlében a szürke harcsa.

A hozzávalókat folyamatosan adagolva hozzáadtam és folyamatos kevergetés, bőkezű fűszerezés után elkészült a méltán világhírű mű. A végeredménnyel meglepően elégedett voltam.

Kár, hogy a nyomorult rizs minden folyadékot felszív, mint én esténként.

Eredetileg csirkemellel készült volna az étel, de az egyszer élünk felkiáltással meggondoltam magam. Szép darab marha.

Képaláírások időrendi sorrendben: 

A hozzávalók. A háttérben látható G. K. által házilag eltett lecsó és egy konzerv paradicsomos bab.

A rizs. Jázmin.

Szalonna is került bele.

További hozzávalók: csípős kolbász és debreceni.

Fonnyad a hagyma a zsiradékon.

Annyira szép darab hús volt, hogy készítettem egy kis sztéket belőle előételnek.

Pirul a hús, mellette szalonna.

Itt már rotyog a marha. Ekkor még puha volt és szaftos, később kicsit kiszárítottam a rengeteg hőkezeléssel.

Munka közben fontos a folyamatos folyadékpótlás és a jó hangulat megőrzése.

Itt került bele a G. K. féle lecsó.

Most öntöttem rá a babot.

Itt már elkészült az egytálétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://atitkostorkos.blog.hu/api/trackback/id/tr7413589971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A Titkos Torkos

Friss topikok

süti beállítások módosítása